88 Načela Davida Lanea
Dok bijela rasa ne shvati da postoji samo jedan izvor u kojem možemo pronalaziti vječne istine, neće biti mira niti stabilnosti na Zemlji. U nepromijenjivim Zakonima Prirode nalaze se ključevi života, reda, i razumjevanja. Riječi ljudi, čak i onih koje neki smatraju ''nadahnutima'', podložne su prijevodima, dodavanjima, mijenjanjima i iskrivljavanjima raznih smrtnika. Stoga, svako pisanje ili utjecaj, prošli ili moderni, mora proći kroz test sukladnosti sa Zakonom Prirode. Bijeli ljudi diljem svijeta moraju kolektivno shvatiti da su oni podjednako podložni surovim Zakonima Prirode, isto kao i svako drugo biće u svemiru, inače neće osigurati mir, sigurnost, pa čak niti svoj opstanak. Svijet je u plamenima jer rase, narodi i kulture bivaju prisiljeni da prkose svojim prirodom stečenim instinktima čiji je zadatak osigurati samopreživljavanje. Mnogi ljudi dobre volje, ali s malo razumijevanja, bore se protiv simptoma koji su rezultat nepoštivanja Zakon Prirode. Kako je to ljudska priroda, mnogi uskogrudno prihvaćaju poglede i uvjetovane dogme proizašle iz trenutnih okolnosti i nečije manipulacije. To je poticano od strane moćnog i bezobzirnog plemena koje već stoljećima kontrolira zbivanja diljem svijeta iskorištavajući čovjekove osnovne instinkte. Borba među neprosvijećenima služi im kao njihova maska i štit. Dublje razumjevanje osnovnih zakona koji upravljaju životom čovjeka je bitno ako želimo spasiti civilizaciju od lihvarskog krvnika. Ovih nekoliko stranica nisu namijenjeni da pruže detaljan sistem vladanja, već su postavke, upute i pravila, koja kada su shvaćena trebaju služiti i očuvati čovjeka kao pojedinca i kao narod.
1.) Bilo koja religija ili učenje koje negira Zakone Prirode je pogrešno.
2.) Što god da bila ljudska percepcija Boga, ili Bogova, ili Sila Prirode, nitko ne može zanijekati da su Zakoni Prirode djelo i smisao tih sila.
3.) Bog i religija su odvojeni i često konfliktni pojmovi. Priroda svjedoči božanskog planu, jer svijet prirode jest djelo sile ili inteligencije koju ljudi nazivaju Bog. Religija je kreacija smrtnika, stoga joj je sudbina da propadne. Religija može očuvati ili uništiti ljude, ovisno o strukturi koju su joj dali njeni začetnici, motivima njenih agenata i omjerima povjesnih okolnosti.
4.) Istinski oblik molitve jest zajedništvo sa Prirodom. Ono nije usmeno. Otiđi na usamljeno mjesto, po mogućnosti na vrh planine, po vedrim nebom beskrajnog svemira. Tada razmisli o zamršenosti beskrajnog mikrokozmosa. Shvati da si ti u jednu ruku potpuno nevažan u pogledu veličine sveopće prirode, a u drugu ruku si potencijalno nevjerojatno vrijedan kao karika u lncu sudbine. Tu mi nalazimo sklad sa Prirodom, a sa skladom dolazi i snaga, mir i sigurnost.
5.) Svjetovni sistemi štite i promiču religije, koje govore o zagrobnom životu. Zbog toga ljudi bivaju učeni da se ostave obrane protiv predatora u ovom životu.
6.) Povijest, i svijetovna i vjerska, je bajka stvorena da servira prijevaru i proglašena je od strane onih kojima ona koristi.
7.) Religija u svom korisnijem obliku jest simbologija ljudi i njihove kulute. Multirasna religija uništava osjećaje jedinstvenosti, posebnosti i vrijednosti neophodnih za opstanak rase.
8.) Ono što ljudi nazivaju ''nadprirodnim'', je zapravo ''prirodno'' koje još nije shvaćeno ili otkriveno.
9.) Prakticiranje zakona sa posljedicom gubitka slobode je znak, direktno proporcionalan, duhovne bolesti naroda.
10.) Ako je narod lišen duhovnog zdravlja i moralnih osoba, tada će vlada i neprincipijelni ljudi popuniti ta prazna mjesta. Stoga, sloboda prosperira u moralnim vrijednostima, a tiranija u propadanju morala.
11.) Istina zahtjeva malo objašnjavanja. Stoga, pazite se riječitih objašnjenja. Velika načela otkrivaju se kratkoćom izričaja.
12.) Istina se ne boji istraživanja.
13.) Neutemeljeno vjerovanje jest ponor. Ljudi koji ne preispituju vrijednost i valjanost svojih vjerovanja s razlogom će trpjeti ili nestati.
14.) U skladu s Zakonima Prirode, ništa nije važnije od osiguranja opstanka vlastite rase.
15.) Ne postoji veća motivirajuća sila od nečijeg uvjerenja da je u pravu.
16.) Oštroumlje je znak zdravih ljudi. U bolesnom narodu, civilizaciji, kulturi ili rasi, bit je izostavljena u korist pojave.
17.) Oštroumlje uključuje sposobnost razlučivanja razlike između vjerovanja i dokazivanja stvarnosti.
18.) Ne postoje stvari poput prava ili privilegija pod Zakonima Prirode. Jelen kojeg progoni gladni lav nema pravo živjeti. Ali on može sebi pružiti život, ako slijedi pravila prirodnih instinkta da bude budan i spreman na bijeg. Slično, niti ljudi nemaju pravo na život, slobodu ili sreću. Te okolnosti mogu biti pružene od strane samog sebe, nečije obitelji, nečijeg plemena ili nečijih predaka, ali one su svejedno pružene i nisu prava. Nadalje, vrijednost toga pruženog može biti osigurano opet samo poštivanjem Zakona Prirode.
19.) Ljudi koji nisu uvjereni u njihovu posebnost i vrijednost će propasti.
20.) Bijela rasa je trpjela invazije i brutalnosti iz Afrike i Azije tisućama godina. Na primjer, Attila i azijski Huni koji su napali Evropu u petom stoljeću, silujući, pljačkajući i ubijajući između Alpa, Baltika i Kaspijskog mora. Taj scenarij ponovljen od strane Mongola i Genghis Khana 800 godina kasnije. (Zabilježivo ovdje samo da američki Indijanci nisu ''domorodci'', već su po rasi Mongoli iz Azije). U osmom stoljeću, stotinama godina prije nego su crnci dovedeni u Ameriku, sjevernoafrički Mauri miješane rasne pozadine napali su i osvojili Portugal, španjolsku i dio Francuske. Stoga, pokušaji da se bijeloj rasi prikači etiketa krivca i zločinca od strane nekih, su besmisleni zbog povijesnih okolnosti i Zakona Prirode koji ne dopušta sućutnost među vrstama. Zapravo, sve rase su nemjerljivo profitirale od kretivne genijalnosti Arijskih ljudi.
21.) Ljudi koji dopuste drugima koji nisu njihove rase da žive među njima će propasti, jer neizbježan rezultat rasne integracije je međurasno razmožavanje koje uništava karakteristike i opstanak rase. Prisilna integracija je namjerni i zlobni genocid, posebno za ljude poput bijele rase, koji su sada mala manjina u svijetu.
22.) U konačnom analiziranju, rasa ili vrsta ne prosuđuje se kao superiorna ili inferiorna zbog svojih dostignuća, nego prema volji i sposobnosti preživljavanja.
23.) Politički, ekonomski i vjerski sistemi mogu biti uništeni i uskrsnuti od strane čovjeka, ali smrt rase je zauvijek.
24.) Nijedna rasa ljudi ne može neograničeno produžavati svoj opstanak bez teritorijalnih imperativa u kojima promiču, štite i zalažu se za svoju vrstu.
25.) Ljudi bez svoje vlastite kulture će propasti.
26.) Priroda je postavila određenu antipatiju među rasama i vrstama kako bi osigurala individualnost i opstanak svake. Kršenje teritorijalnih imperativa neophodnih da očuvaju tu antipatiju, vodi ili prema sukobu ili prema miješanju.
27.) Nije konstruktivno mrziti one koji su drugih rasa, pa čak niti one miješanih rasa. Ali separacija mora biti održana zbog opstanka vlastite rase. Osoba, međutim mora mrziti one pripadnike njezine vlastite rase koji čine izdaju protiv svoje vlastite vrste i protiv svojeg naroda. Također i one koji uništavaju njegovu kulturu, ili ekskluzivnost njegovog teritorijalnog imperativa.
28.) Koncept multirasnog društva krši svaki Prirodni Zakon za opstanak vrste.
29.) Koncept ''jednakosti'' deklariran je kao laž od strane Prirode. To je potraga za najnižim demonstvom, i ta potraga će uništiti svaku superiornu rasu, narod ili kuturu. Da bi zaprežni konj trčao jednako brzo kao i trkački konj, prvo biste trebali osakatiti trkaćeg konja; isto tako da bi trkaći konj mogao vući jednako kao i zaprežni, morali biste prvo osakatiti zaprežnog konja. U oba slučaja, težnja za jednakošću je uništenje savršenosti.
30.) Nagone za preživljavanje rase ili vrste odredila je Priroda.
31.) Nagoni su prirodni savršeni mehanizmi opstanka svake rase i vrste. Ljudska slabost racionaliziranja situacije zbog vlastitog udovoljavanja ne smije ometati prirodne nagone.
32.) Miješanje rasa, jest i uvijek je bilo najveća prijetnja opstanku arijske rase.
33.) Suosjećanje među vrstama suprotno je Zakonima Prirode, i prema tome je suicidalno. Ako bi vuk intervenirao da spasi janje od lava, on bi bio ubijen. Danas, mi vidimo bijelog čovjeka koji je pod udarima tolikih poreza da ne može si priuštiti djecu. Povećani porezi se tada koriste za uzdržavanje desetaka miliona nebijelaca, od kojih mnogi onda traže posljednje bijelkinje za svoje partnerice za razmožavanje. Kao što vidite, čovjek je podložan Zakonima Prirode. To nema nikakve veze sa moralnošću, mržnjom, dobrom ili zlom. Priroda ne priznaje koncept dobra i zla u međurasnim odnosima. Ako lav pojede janje, to je dobro za lava a zlo za janje. Ako janje pobjegne lavu i lav gladuje, to je dobro za janje a zlo za lava. Time vidimo da je isti događaj obilježen kao dobro i zlo. To ne može biti, stoga nema nikakvih kontradikcija unutar Zakona Prirode.
34.) Nagon za spolnim ujedinjenjem je dio savršenog prirodnog mehanizma za opstanak vrste. Ono počinje rano u životu i često se nastavlja do kasno u životu. Ono ne smije biti obuzdavano, njegova namjena, reprodukcija, ne smije također biti ometana. Shvatite da su tisućama godina naše žene rađale djecu u ranim godinama. Sada, u pokušaju da udovolje i da se natječu u stranoj kulturi, negiraju prirodom određene nagone i obaveze. Učite odgovornost, ali isto tako, imajte razumjevanja. ®ivot rase potječe iz utroba njezinih majki. Onaj koji bi sudio mora najprije razumjeti razliku između onog što je dobro i što je pravo.
35.) Homoseksualnost je zločin protiv prirode. Cijela priroda odredila je nagon za spolnim odnosom u svrhu reprodukcije, i stoga očuvanja vrste. Muški spolni nagon mora biti usmjeren na pridobivanje ženske populacije, kao i elementi poput teritorija i snage, koji su neophodni da bi ih se zadržalo.
36.) Seksualna pornografija srozava prirodu svih koji su uključeni. Predivna gola žena je umjetnost, a kamera među njezinim koljenima koja istražuje njezine privatne dijelove je pornografija.
37.) Rasa čiji se muškarci neće boriti do smrti da zadrže i razmnožavaju se sa svojim partnericama, izumrijeti će. Svaki bijeli čovjek sa zdravim instinktima osjeća gađenje i odbojnost kada vidi ženu svoje rase sa muškarcem druge rase. Oni koji danas kontroliraju medije i zbivanja zapadnog svijeta, uče da je to pogrešno i sramotno. Obilježavaju to kao ''rasizam''. Kao svaki ''izam'', naprimjer riječ ''nacionalizam'', znači promicanje vlastitog naroda; ''rasizam'' jednostavno znači promicanje i zaštita života vlastite rase. To je, možda, najponosnija riječ koja postoji. Svaki čovjek koji prkosi tim instinktima je protuprirodan.
38.) U bolesnom i umirućem narodu, kulturi, rasi ili civilizaciji, političko razmimoilaženje ili tradicionalne vrijednosti biti će obilježene i progonjene kao teški zločini od strane inkvizitora koji se maskiraju u šovinističke patriote.
39.) Ljudi koji ne poznaju svoju prošlost obesčastiti će današnjost i uništiti budućnost.
40.) Rasa mora iznad svega poštivati one koji su dali svoje živote ili slobodu za opstanak naroda.
41.) Ljudi, konkretno pripadnici rase, pripadnici su i naroda. Rasna lojalnost mora prijeći zemljopisne i narodne granice. Ako se to uči i razumije, ono će ukinuti bratoubilačke ratove. Ratovi ne smiju biti vođeni u korist druge rase.
42.) Narodni vođe nisu vladari, oni su sluge i čuvari. Oni ne smiju služiti vlastitoj dobiti. Izabirite samo čuvare koji nemaju interesa u akumulaciji materijalnih stvari.
43.) Birajte i prosuđujte svoje vođe prema: Onaj tko uvijek traži da smanji moć vlade jest dobrog srca i savjesti. Onaj tko traži širenje moći vlade je suštinski tiranin.
44.) Nijedna vlada ne može nikome ništa dati ako prvo drugome to ne uzme. Vlada je, po svojoj naravi, legalizirana otimačina. Ograničena količina vlasti je potreban teret za obranu naroda i unutarnji red. Sve preko toga je kontraproduktivno za slobodu.
45.) Osnovni zakon, Ustav jednog naroda, ne smije biti prihvaćen na drugi način osim jednoglasnim konsenzusom svih stranaka i sve stranke moraju biti prisutne. Inače se vrata otvaraju ostvarenju najopasnijeg i smrtonosnog oblika vladavine, demokracije.
46.) U demokraciji, onaj tko kontrolira medije, i time umove biračkog tijela, ima moć koju nisu mogli niti zamisliti kraljevi ili diktatori.
47.) Najjednostavniji način da se opiše demokracija jest: Tri čovjeka čine vlast, svaki ima jedan glas. Onda dvojica njih glasaju da ukradu imovinu trećeg.
48.) Kasniji stadiji demokracije puni su stranih ratova, jer bankrotirali sistem pokušava sebe očuvati tako što pljačka druge narode.
49.) U demokraciji, ono što je zakonito je rijetko moralno, a ono što je moralno je često nezakonito.
50.) Nakon demokracije obično dolazi jak čovjek... neki ga zovu diktator. To je jedini način da se povrati red iz kaosa nastalo zbog demokracije. Birajte tog čovjeka pažljivo! On mora biti čuvar u svom srcu. On mora biti onaj koji je pokazao da je jedina svrha njegovog života opstanak njegovog naroda. Njegov cilj mora biti da povrati zakon temeljen na savršenom Zakonu Prirode. Ne birajte ga na temelju njegovih riječi. Birajte onoga tko je žrtvovao sve pred tiranijom, onoga koji je izdržao i preživio. To je jedini pravi dokaz njegove vrijednosti i njegovih motiva.
51.) Sistem koji ima moć učiniti će sve, bez obzira koliko brutalno bilo, da se očuva.
52.) Tiranija ne može biti okončana bez uporabe sile.
53.) Oni koji čine izdaju maskiraju svoja djela kao patriotizam.
54.) Promičba je glavna komponenta svih sistema moći, i svjetovnih i vjerskih, lažna propaganda je glavna komponenta neprincipijelnih sistema moći. Svi ti sistemi se trude uvjeriti publiku da je taj sistem dobar, pravedan, koristan i plemenit, kao i vrijedan obraniti ga i da traje vječno. Čim je propaganda više šovinistička, to ljudi trebaju biti sumnjičaviji u istinitost tih tvrdnji.
55.) Politička moć, u konačnoj analizi, stvorena je i održavana putem sile.
56.) Sistem moći, svjetovni ili vjerski, koji zahtjeva i traži patriotizam ili mu je potrebna riječitost i retorika za svoj opstanak, prikriva tiraniju.
57.) Promičba je legitimno i neophodno oružje u svakoj borbi. Elementi uspješne promičbe su: jednostavnost, osjećajnost, ponavljanje i kratkoća. Također, pošto vjeruju ono što žele vjerovati, i pošto žele vjerovati ono što smatraju korisnim za njih, tada se uspješna promičba mora obratiti to interesu onih kojima je upućena.
58.) Tiranije uče što treba misliti, slobodni ljudi uče kako misliti.
59.) Čuvaj se ljudi koji se bogate na korištenju govora. Pogotovo se čuvaj odvjetnika i svećenika koji negiraju Zakon Prirode.
60.) Rodoljub, kojeg vode u tamnicu ili pod krvnikovu oštricu, biti će naviše osuđivan od strane svojih bivših prijatelja i saveznika, jer oni žele izbjeći istu sudbinu.
61.) Nježna božica mira živi samo pod zaštitničkom rukom pripravnog boga rata.
62.) Osnovni zakon jednog naroda mora potvrđivati i štititi rasnu i kulturološku skupinu za čiju dobrobit je stvoren, i da osigurava budući opstanak naroda, te da koristi za dobrobit isključivo tog naroda.
63.) Rasa ili kultura koja dopusti drugima utjecaj ili kontrolu nad sljedećim, izumrijeti će:
1.) sredstva informiranja
2.) obrazovni sistem
3.) vjerske institucije
4.) političke institucije
5.) stvaranje novca
6.) pravne institucije
7.) kulturne institucije
8.) gospodarski život
64.) Pravedni zakoni traže malo objašnjavanja. Njihov smisao je nepobitan u jednostavnosti i određenosti.
65.) Na ljudske osjećaje više utječu izgovorene riječi nego pisane riječi. Zato će vladajuća tiranija reagirati nasilnije na okupljanja neistomišljenika nego na knjige ili pamflete.
66.) Osnovni Zakon Prirode, ili bilo koji zakon, efikasan je onoliko koliko postoji volje i moći da ga se sprovodi.
67.) Nenaoružani ili nemilitantni ljudi postati će robovi.
68.) Neki kažu da je pero jače od mača. Možda jest. Ipak, riječ bez mača nema autoriteta.
69.) Tiranije se obično grade korak po korak i prikrivaju se iza plemenite retorike.
70.) Razlika između terorista i patriote jest kontrola medija.
71.) Prosudba čuvara, vođa, mora biti u skladu sa Zakonom Prirode.
72.) Materijalizam je plitak i destruktivan. Čuvari naroda moraju
konstantno upozoravati na i boriti se protiv materijalističkog duha u narodu. Skupljanje bogatstva i vlasništva, ako je potreba za dobrobiti nečije obitelji i skupljeno na časne načine je pravedno i prikladno. Izrabljivanje, posebice putem lihvarstva, jest destruktivno za narod.
73.) Materijalizam tjera čovjeka da traži umjetni status kroz bogatstvo i vlasništvo. Istinski društveni status proizlazi iz služenja obitelji, rasi i narodu.
74.) Materijalizam vodi prema upadljivoj, nepotrebnoj potrošnji, koja naposljetku vodi silovanju prirode i uništenju okoliša. to je neprirodno. Istinski čuvari naroda moraju biti u potpunosti slobodni od materijalizma.
75.) Funkcija trgovca jest da pruža način razmjene. Trgovac koji promiče nepotrebnu potrošnju i materijalizam ne smije biti toleriran.
76.) Jedina zakonita funkcija novca jest kao medij razmjene i pohrane vrijednosti. Sve druge, uključujući društveni inženjering, špekulacije, inflacije, i posebno lihvarstvo su nezakonite. Lihvarstvo (kamate) u bilo kojem postotku je velik zločin koji ne smije biti toleriran.
77.) Narod u kojem vlada aristokracija novca, pravnika ili trgovaca postati će tiranija.
78.) Najjednostavniji način da se opiše bankovni sistem baziran na lihvarstvu je sljedeći: bankari traže da vlasništvo naroda bude jamac za njihove pozajmice. Uz kamate, više novca im se duguje nego što su ga stvorili sa pozajmicama. Tako da, sa vremenom bankari postaju vlasnici naroda.
79.) Lihvarstvo (kamate), inflacije, ugnjetavački porezi su krađe pomoću zavaravanja i uništavaju moral naroda.
80.) Bogatstvo koje je stečeno bez žrtvovanja ili častnog rada najčešće će biti zlouporabljeno.
81.) Ništa u prirodi nije statično, životna sila ili raste i širi se, ili slabi i umire.
82.) Poštovanje mora biti zavrijeđeno, ono ne može biti zahtjevano ili uzeto ''zdravo za gotovo''.
83.) Izbjegavaj ljutitog čovjeka, jer njegova srdžba će zatrovati tvoju narav.
84.) Samodisciplina je obilježje ''višeg'' čovjeka.
85.) Pozitivna osobina čovjeka je da ne očajava u nesreći.
86.) Budala prosuđuje ljude prema njihovim riječima. Pametan čovjek prosuđuje ljude prema njihovim postupcima i dostignućima.
87.) U našim odnosima, kao i u svim Zakonima Prirode, za svaku akciju postoji reakcija. Ono što sijemo, to će biti i požeto, ako ne od strane nas, onda od nekog drugog.
88.) Ovo su znakovi bolesnog ili umirućeg naroda. Ako ih uočite, vaši čuvari čine izdaju:
1.) miješanje ili uništavanje vlastite rase
2.) uništavanje institucije obitelji
3.) nametljivi porezi
4.) korupcija u zakonu
5.) teror i nasilje prema onima koji upozoravaju na greške naroda
6.) nemoralnost: droga, alkoholizam,...
7.) ubijanje djece (danas se naziva pobačaj ili abortus)
8.) uništavanje platnog sredstva (inflacija ili lihvarstvo)
9.) tuđinci u zemlji, tuđinska kultura
10.) materijalizam
11.) strani ratovi
12.) vođe koji zgrtaju bogatstvo ili slavu
13.) homoseksualizam
14.) religija koja nije temeljena na Zakonima Prirode
Nakon 23 godine provedene u zatvoru, David Lane, veliki NS borac i heroj, umro je 28. svibnja 2007. god.
Kao gerilac grupe Bruder Schweigen (The Order), utemeljitelj "14 Words", NS filozof... >stao je vjeran našoj ideji do kraja. Njegova djela inspiriraju Arijce širom svijeta da nastave borbu i slijede njegov primjer.
Read more...
1.) miješanje ili uništavanje vlastite rase
2.) uništavanje institucije obitelji
3.) nametljivi porezi
4.) korupcija u zakonu
5.) teror i nasilje prema onima koji upozoravaju na greške naroda
6.) nemoralnost: droga, alkoholizam,...
7.) ubijanje djece (danas se naziva pobačaj ili abortus)
8.) uništavanje platnog sredstva (inflacija ili lihvarstvo)
9.) tuđinci u zemlji, tuđinska kultura
10.) materijalizam
11.) strani ratovi
12.) vođe koji zgrtaju bogatstvo ili slavu
13.) homoseksualizam
14.) religija koja nije temeljena na Zakonima Prirode
Nakon 23 godine provedene u zatvoru, David Lane, veliki NS borac i heroj, umro je 28. svibnja 2007. god.
Kao gerilac grupe Bruder Schweigen (The Order), utemeljitelj "14 Words", NS filozof... >stao je vjeran našoj ideji do kraja. Njegova djela inspiriraju Arijce širom svijeta da nastave borbu i slijede njegov primjer.